♣¤═══¤۩۞۩║✿ Spirit Of Brotherhood ✿ ║۩۞۩¤═══¤♣
Selamat Datang Di Bandung 4 Community.... Silahkan Login atau Daftar Terlebih Dahulu
Baca, Fahami Dan Taati Aturan / Tata Tertib Forum
Terima Kasih

♣¤════¤۩۞۩║✿ Bandung4 Chatters ✿ Spirit Of Brotherhood ✿║۩۞۩¤════¤♣

♣¤═══¤۩۞۩║✿ Spirit Of Brotherhood ✿ ║۩۞۩¤═══¤♣

--- Komunitas Chatters Bandung 4 ---
 
IndeksBandung4 ChatFAQPendaftaranLogin

Share | 
 

 ceunah mah edan

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
hasanicious basrieholic
Member
Member


Jumlah posting : 17
Join date : 10.01.11
Lokasi : Bandung

PostSubyek: ceunah mah edan    Thu Jan 27, 2011 1:43 am

siga kumaha rupana beungeud si kami, lain rek pede lain rek menta di comment tapi hiji pertanyaan nu can ka jawap ku kami.
asa loba gaya...... ceuk batur mah ??? tapi teu apal siga kumaha sih nu di sebut GAYA teh...? naha kudu kitu .
ari teun cicing tapi ngeleyeud.....ceunah ceuk batur mah ?? jadi kudu kumaha
kalem lah si kami mah......ceunah ceuk batur keneh eta ge ??? lebah mana kalem na.
Loba ngomong ah si kami mah.....masih keneh ceuk batur eta ge ??? naha kitunya...
cicing wae ah si kami mah..........teuteup masih ceuk batur eta ge ??? jadi kumaha kuduna.
Bawel si kami mah ..............anggeur,ceuk baturrrr eta ge ??? kudu kumaha jadina atuh hey.
Tegaan si kami mah ih...........ceuk batur keneh beja eta teh ??? ma enya sih kudu tega kitu.
judes ish si kami mah........batur keneh nu ngomong na ge??? heu'euh kitu judes
sombong lah si kami mah.........teuteup masih keneh ti batur ??? lebah mana nu kudu di sombongkeun ti si kami hey kuduna.


ujung" na mah si kami di titah introspeksi diri ceuk batur teh
naha beut kudu kitu ??? apanan ngarah dewasa hirupna ceuk batur teh



memeh di titah siga kitu si kami geus ngareugeupan naon artina hirup. najan di titah kitu, kieu teuteup si kami geus ngajalanan kabeh cara. malahan Dawuhan ti sepuh ge ku kami tos dijalanan.
tapi naha beut siga kitu batur teh.

di lunjak, di hina, di jeu'jeuleh, di omongkeun, di ge'eran, di antep, teu di tanya, sagala rupa geus ka asaan ku kami.
tapi aya hiji nu moal nyaho ku batur jeung teu nyaho tentang si kami ??


GUA GA SE BURUK YG KAU BAYANGKAN.
DAN HATI GUA TIDAK AKAN PERNAH BISA KAU TEBAK, MESKIPUN ENGKAU MENGANGGAPKU SEPETI ITU.

















WALA ANTUM A'BIDU NA MA A' BUD
LAKUM DINUKUM WALIYADIN..........
Kembali Ke Atas Go down
arwah
Global Moderator
Global Moderator


Jumlah posting : 73
Join date : 10.01.11
Age : 40
Lokasi : kuburan

PostSubyek: Re: ceunah mah edan    Thu Jan 27, 2011 3:19 am

hasanicious basrieholic wrote:
GUA GA SE BURUK YG KAU BAYANGKAN.
DAN HATI GUA TIDAK AKAN PERNAH BISA KAU TEBAK, MESKIPUN ENGKAU MENGANGGAPKU SEPETI ITU
.



Setuju kang.. kalo emang ga tau, jangan lah sok tau... jangan menilai hanya dari kulit luarnya aja..... hanya karena luka sedikit, terus dianggap bawa penyakit....

moal bener eta mah ah,.... buka dulu kulitnya, rasakan buahnya,... kalo ga doyan jangan dimakan..... apalagi di muntahkan.....


bukan begitu kang bascom? rojer... 86 ganti...



Kembali Ke Atas Go down
april
Member
Member


Jumlah posting : 20
Join date : 17.01.11
Lokasi : bandung barat

PostSubyek: Re: ceunah mah edan    Thu Jan 27, 2011 3:33 pm

hasanicious basrieholic wrote:
ujung" na mah si kami di titah introspeksi diri ceuk batur teh
naha beut kudu kitu ??? apanan ngarah dewasa hirupna ceuk batur teh


Terserah orang mau berkata apa tentangku… mereka tidak tau apa yg sebenarnya terjadi… aku adalah aku!! biarkan org berteriak!! aku tak peduli… aku yg akan menjalankan hidupku!! bukan siapapun… mereka tak tau apa yg sebenarnya ku rasakan… biar waktu yg akan mengeluarkan seorang pemenang, biar waktu yg akan menjawab, mana yg salah dan yg benar!! aku akan terus jalani hidupku apa adanya… masa laluku telah menjadi bagian hidupku… biarkan masa lalu itu menjadi pelajaran di hidupku kelak!!!

biarlah org mau berkata apa!! manusia tiada yg sempurna,,,,
kesempurnaan hanyalah milik Allah....

Kembali Ke Atas Go down
Sponsored content




PostSubyek: Re: ceunah mah edan    Today at 3:51 pm

Kembali Ke Atas Go down
 
ceunah mah edan
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1
 Similar topics
-
» Rumus Edan Kocak Ala NDI [REKAN]

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
♣¤═══¤۩۞۩║✿ Spirit Of Brotherhood ✿ ║۩۞۩¤═══¤♣ :: Intermezzo :: Curhat-
Navigasi:  
Login
Username:
Password:
Login otomatis: 
:: Lupa password?
Most active topics
Bagi-Bagi Info FXOPEN
Sejarah Windows
Maen Disini yuk...
Pearl Jam
Radiohead Discography
Kimya Dawson
KOPDAR............
:D nuju ngariung...jeung baraya sadayanana...niu bie. :D
Street Fighter
MONITA TAHALEA - Dream, Hope & Faith